Agnieszka i Maciej, ślub i sesja w Ratuszu

środa, 21 września 2011



Dla odmiany od sesji dziecięcych dzisiaj będziecie mogli podziwiać  Młodą Parę.  Agnieszka i Maciej otwierają mój wrześniowy ślubny maraton :) 
Najfajniejsze jest,  że dzięki swojej praco-pasji  mam okazję być świadkiem tak pięknych i wzruszających ceremonii, gdy mogę dla pary kochających się ludzi zatrzymać na fotografiach radość jaka im towarzyszyła w tym wyjątkowym dniu. Agnieszko i Macieju dziękuję że mogłam być wtedy z Wami i życzę Wam wiele szczęścia na wspólnej drodze życia.

Oto kilka fotografii z Urzędu Stanu Cywilnego oraz ekspresowej sesyjki  w Ratuszu i na Rynku w Lesznie.















2 komentarze:

  1. Jesteś z Leszna? Gdzie jest twoje studio foto ?

    OdpowiedzUsuń
  2. hej - jestem z Leszna w wielkopolsce, studio mam na Zatorzu. zapraszam do działu - KONTAKT ;)

    OdpowiedzUsuń

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger