Pamiątkowa sesja z okazji I Komunii Świętej

czwartek, 14 czerwca 2012

Tego roku po raz pierwszy miałam okazję do zrobienia kilku sesji Komunijnych i skłamałabym mówiąc że nie sprawiło mi to wiele radości. Poznałam do tej pory trzy cudowne modelki, niezwykle inspirujące dziewczynki - Marcysię, Wiktorię i Patrycję. Czekam też jeszcze na lepszą pogodę żeby wykonać sesję dla Alicji. Mam nadzieję że uda nam się już wkrótce.
 Może ktoś jeszcze "spóźnialski" ma ochotę zrobić swojemu dziecku piękny prezent Komunijny w postaci sesji ? 
Zapraszam! 

MARCYSIA














WIKTORIA
















PATRYCJA
















2 komentarze:

  1. Piekne sesje, czekalam na zdjecia Marcelinki, sa obledne, gratuluje talentu!
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne foteczki:)Marcysia dziękuję bardzo:)i my też:)
    PS Już jestem po:)

    OdpowiedzUsuń

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger