"Mali niewidzialni"- jak najbardziej zauwazeni i wyjątkowi.

środa, 22 stycznia 2014

Dzisiaj podzielę się z Wami zdjęciami z wyjątkowego spotkania.  Kilka tygodni temu miała miejsce nietypowa sesja, nietypowa i jedyna w swoim rodzaju ... a to głównie z uwagi na  ilość modeli... było ich aż ośmiu! ;) Każdy wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju.  A żeby tego było mało, to nie do mnie modele przybyli tylko ja spakowałam pół studia i pojechałam do nich. Miałam okazję poznać cudowne dzieciaki i ich mamy. Było to dla mnie małe wyzwanie, jako obca osoba nagle zostać zaakceptowana i zyskać zaufanie małych modeli.  Było dosyć głośno, pysznie (ciacho ♥) i aktywnie ( nadążyć za tą sporą gromadką to jak godzinka na siłowni :) ale... udało się! Powstało wiele pięknych i naturalnych ujęć, dzieci przed obiektywem czuły się jak "ryby w wodzie" ojjj czuję że rośnie kilka małych modelek i modeli. 

Przy okazji chciałam wam przybliżyć działania leszczyńskiej społeczności zrzeszającej te dziaciaczki oraz ich rodziców: 
To grupa wsparcia dla rodziców dzieci z różnymi niepełnosprawnościami. Kiedy Twoje dziecko nie rozwija się tak jak jego rówieśnicy, jesteś gotowy zrobić wszystko, aby mu pomóc. Jednak od czego zacząć? Dokąd się udać? Co tak naprawdę można zrobić? Odpowiedzi na te i inne pytania próbują z własnego oświadczenia udzielić rodzice dzieci z przeróżnymi dysfunkcjami na portalu maliniewidzialni.leszno.pl Są oni dla siebie wsparciem, pomocną dłonią i skarbnicą wiedzy. Wspólnie starają się robić coś dla siebie i swoich dzieci, aby mimo czasem nierzucającej się w oczy niepełnosprawności nie pozostawać niewidzialnymi dla otoczenia.

Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić Was do oglądania. 







 

 
oraz portrety w zaaranżowanym przenośnym studio:

Amelka
 
 Marysia

Mateusz

Maja

Adaś

Karinka

Bartuś

Natalka
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger