Nowy Rok... zmiany zmiany zmiany :)

niedziela, 4 stycznia 2015

Kochani... tak jak obiecałam mam dla Was wieeeelką niespodziankę.
Od wczoraj mogę zaprosić Was na sesje do mojego nowego atelier przy ul.Narutowicza 49. będzie ono otwarte od poniedziałku do piatku w godzinach od 10-16 - ale przypominam że na termin sesji należy się uprzednio umówić. 
Jestem przeszczęśliwa bo po wielu tygodniach szukania odpowiedniego lokalu udało się znaleźć i zaadaptować mieszkanie w kamienicy. Jest dużo miejsca, dużo światła, blisko centrum i jest komfortowo, wygodnie i mam nadzieję że pięknie, przytulnie i "po mojemu" ;)  Jak Wam się podoba ? 
Wczoraj rodzina i przyjaciele wpadli na symboliczne otwarcie studia 
- poniżej krótka relacja.
Zaraz po urlopie - czyli 7 stycznia pierwsza sesja, trzymajcie kciuki ;)
 
Babeczki  - Sweet Frenzy



 






8 komentarzy:

  1. Jagna studio wygląda pięknie - jest ciepłe i kolorowe. Maludy i ich rodzice na pewno w nim będą się czuć jak w domu... a w tym rozpoczynającym się roku życzę Ci wielu inspiracji oraz sukcesów. Mam nadzieję,że będziemy mieć okazję być uwiecznieni na zdjęciach w nowym atelier :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ta mama z kieliszkiem wina wie co robi?
    btw mieszkaniie - studio prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. soczek malinowy z pewnością dziecku nie zaszkodzi :) - nie podawałam wina na otwarciu, a tym bardziej przyszłej mamie :) dziekuję:*

      Usuń
  3. cudowne studio pięknie ! mam takie pytanie jak duże jest to studio ile m2 ?

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne studio :) Gratuluję :) Mi się marzy podobne lecz moje plany bardziej odległe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to sobie urządziłaś :) Można się poczuć zupełnie jak w domu. Maluszkom na pewno będzie lepiej w takiej domowej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne studio. Szukam właśnie miejsca na własne i mam pytanko - na jaką stronę wychodzą okna, którymi oświetlasz beanbaga? I jak sobie radzisz, gdy słońce jest zbyt ostre? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okno wychodzi częsciowo wschód/południe także okolo 12 już nie świeci tak mocno, zbyt mocne słońce można korygować blendą.

      Usuń

Blog Design by Nudge Media Design | Powered by Blogger